Nu börjar livet, hörrni!

Idag mår jag mindre bra. Alkohol gör att jag mår mindre bra. Kvällen igår spenderades oerhört trevliga människor, blev lite flippat och sedan tänkte jag att nu får det räcka, då åkte jag hem för att däcka. Problemet är bara att jag blev galet full så fort jag kom hem. Vad hände liksom?! Jag fick hindra mig själv, nästan med våld, för att inte följa mina galna impulser och göra nåt dumt. Jag gjorde inget dumt, jag kollade på "i en annan del av köping" och smsade med nån random människa. Det va roligt, allt var kul, jag var skitfull!
Sen kunde jag inte sova på 49580 timmar, låg och vände och vred på mig. Skulle hämta vatten, reser på mig, vinglar till, känner att jag är skitfull igen och avsätter ett par minuter att fnissa åt mig själv.

Idag tog jag mig i kragen och gick upp i tid, det är ju faktiskt skola imorgon!
Vet ni vad det bästa är? Jag tog tag i mitt liv, hade kul och det hände något! ÄLSKA LIVET! 
Nu dyker jag ner i en fet uppsats, mums. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0