Livet känns lättare med lite härlig musik, lovar!

Här sitter jag, funderar, undrar och tänker vad jag ska göra av den här dagen. Det regnar utomhus, det är grått och trist. Jag slår på Spotify, vrider upp volymen, klickar igång Sext Bitch (med Akon och David Guetta för er obildade människor där ute), vrider upp volymen lite till - OCH NU ÄR JAG PÅ GÅNG!

Idag ska jag minsann göra massa nyttiga saker som att plocka upp alla kläder från mitt golv, damma alla vinklar och vrår i hela mitt rum, rensa garderoben, gå igeom mitt hav av skor och sedan spendera resten av dagen med att bara gå omkring att vara oemotståndlig. Just det, får inte glömma att putsa spegeln..

Hur som helst, min poäng är att bara för att man är ensam och inte har några planer för dagen betyder det inte att man inte har något liv. Varför inte göra saker du måste göra just idag så att du kan spendera resten av veckan med betydligt roligare aktiviteter! Dessutom är det superskönt när man sitter i sitt nystädade rum och bara njuter, och jag vill ju självklart njuta, så bäst att jag sätter igång!



Se! Man ser klart och tydligt att denna kvinna har ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0