VAR INTE LAT

Direkt när jag vaknade kände jag den där känslan, att jag inte orkar åka och fixa mig brun. Palla liksom. MEN DETTA ÄR INTE ACCEPTABELT! Att ha ett liv innebär att göra de saker som man planerat, annars kommer situationen aldrig att ändras! Man måste ta sig i kragen och anstränga sig lite. Och det tänker jag göra nu! Dricka mitt kaffe och ta mig till Bruniq. Även om jag så måste tvinga mig själv... Jag måste skaffa mig ett liv!

Och kom ihåg, ansträngning ger belöning! eller något i den stilen...


Gustaf är lat. Men det får inte vi vara! Dags att flytt på fläsk.
Självklart kommer bilder från solduschen, före och efterbilder osv, senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0