alla får ligga

Idag införskaffade jag mig en julklapp från pappa. En bok. En bok som förklarar hur man med säkra kort får ligga! Jag har verkligen längtat efter denhär boken, den är som sänd från åvan!!! ÄNTLIGEN!

haha. Föftarrare är Hanrik Fexeus. En grym kille som kan ALLT om att hur man påverkar folk, får dem att göra som man vill och hur man flirtar in sig hos alla! Han har skrivit boken Konsten att läsa tankar som jag har lusläst lite grann sådär, när min kompis hade lånat den från bibblian. Han är så härlig! Han hade också ett program på svt som hette Hjärnstor som handlade lite om just detdär om att påverka och läsa tankar. Jätte roligt!

 KUL läsning ska det bli! Om jag har tur kanske jag får ligga sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0