asbra uppdatering, jag vet!

OOOOOH , DET ÄR HELG; SÅ JÄVLA SWEEEET!



Dagen har varit underbar! Jag varknad med en blondin brevid mig i sängen ! Galet! Sedan var det meningen att vi skulle försöka ta oss till skolan, men vi insåg att vi var waaay too sjuka för det! Min hals har blivit värre, snoret i min näsa har förökat sig och jag var mycket trött... Så vi stannade hemma istället! Awsome, visst, men inte på alla sett! det är ju ansträngande att vara sjuk också... Så vi kollade mest på asroliga klipp på tuben för att starta dagen bra och sedan kollade vi på film och tjockade i oss allt som fanns i kyl och frys. Så nu känner jag mig friskare! Det som är mindre roligt är att jag inte kommer få träffa mina ascoola kompisar i Uppsala idag!!!!!! Men vi får helt enkelt boka om det...

Filmen som jag och den snygga blondinen kollade på idag var The Notebook. FY FAN VILKEN FILM! Jag grät ganska mycket... Den filmen var så underbar att jag knappt vet var jag ska ta vägen! SE DEN! Man får ett hopp om att en magisk kärlek finns där ute någon stans och att man inte ska sluta leta förän man hitta den! Ja du... mkt vacker film. Btw så älskar jag Rachel McAdams. mkt bra skådespelerska!

Jag har också hittat en takvåning som jag ska köpa. As snygg. kolla!
jag och den snygga blondinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0