Berättar en Hemlighet!

Min klocka ringde 9. sköönt. Men jag stängde av larmet och sov tills kl 1. MKT SKÖNT. Jag tror jag somnade runt hal 5 inatt(imorse) kanske.

Anywho.... Har du hört talas som The Secret? Hemligheten till att uppnå sina mål och få allt det man vill ha här i livet? Rhonda Burne har skapat en bok och film om Hemligheten - förklarat av kända och kunniga personer inom ämnet att det är Lagen Om Attraktion som det handlar om. I filmen/boken förklaras det av massor olika proffesorer och kunnika personer vad Lagen om attraktion ÄR, att den alltid påverkar oss människor och sedan HUR vi ska göra för att uttnyttja detta till vår fördel. Alltså hur vi ska få det vill ha! För det sker alltid med hjälp av lagen av attrakton, oavsett om ví vet om det eller ej!

<---Marie Picasso!!
Jag personligen äger både filmen och boken, och jag tror på det sägs! Jag har visat filmen för många av mina vänner och dem har blivit frälsta! Även en av mina vänners mamma har lånat boken av mig för hon tycker att vetskapen om detta är fantastisk!

->För att nämna ett känt nylle som ''tror'' på The Secret kan nämnas Marie Picasso! Hon menar att det är med hjälp av The Secret hon vann idol. Vilket jag absolut tror på! Med hjälp av the secret når man sina mål!

Skulle du vilja se de första 20 minuterna av filmen the secret? De finns på tuben(youtube)! http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0