blabla awsome helg!

uppdatering Helg:

Igår var jag borta hela dagen hos en hemlig (snygg) person. Där hände en hel del saker jag inte kan skriva om på denna bloggen. tyvär.

idag kom jag hem halv 2. då såg jag en julfilm vars budskap var ungefär ''familjen är viktigast, skit i allt annat iband och visa dem du älskar att du älskar dem osv osv'' Då kände jag mig glad. sedan kollade jag lite på that 70s show för att göra mig själv glad. sedan fick jag ett älskvärt telefonsamtal med en person som är fantastisk. En av de coola person från Uppsala. Inga namn kan nämnas har jag ju sagt. men det börjar på C.

Nu ska jag göra en makalös latte! Som ni vet är jag ju MAKALÖST duktig på latte! Denna gång ska jag göra en ''Nougat-chocolate Latte'' Ett recept som jag till viss del har kommit på själv. You want?

Nougatchocolate Latte består av :

2 rutor Marabou gräddnougat choklad
1 kopp mjölk
2 koppar nybryggt, starkt kaffe
Vispgrädde
Riven choklad

Gör så här: Lägg ned chokladrutorna i en skål och häll över mjölken. Ställ skålen i mikrovågsugn och kör på hög effekt i 1 min. Rör runt tills chokladbitarna smält. Blanda i kaffet och rör runt. Häll över i stora glas, och servera med vispad grädde. Toppa med riven choklad. ASGOTT!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0