En fantastisk dag?

Varje dag föds vi på nytt. Varje gång vi vaknar från en natts sömn får vi en ny changs att vara den vi vill vara och leva det liv vi vill leva. Varje dag är ett liv för sig. Vad skulle du göra om du skulle försöka hylla just den här dagen? Om vi skulle leva varje dag som om den vore vår sista, vad skulle vi göra?

Jag skulle sätta på lite Barry White på spotten och höja volymen, sedan skulle jag gå igenom allt jag är tacksam för, och sedan skulle jag fråga mig själv ; Vad är det jag verkligen vill? Vad vill jag ha och vad vill jag göra? Vem vill jag vara? Sedan skulle jag göra allt för att få, göra, och vara just det! Varje dag borde vara fanastisk, och det kan den bli, om vi bara bestämmer oss för det! Ett enkelt steg är att sluta klaga och börja uppskatta det vi har...

en gammal bild...

Det är dags att sluta klaga, sluta gömma mig. Jag ska göra denhär dagen fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0