info, MKT viktigt!

Jag har tänkt att jag ska berätta lite då och då om The Secret/Lagen om attraktion! Tipsa om bra länkar om sådant, var man kan köpa boken/filmen och liknande! Fast det är bara blan mycket mycket annat, men tänkte att det passar ganska bra till ''Vi skaffar oss ett Liv''-temat!

Jag tänkte även vara snäll och inom snart framtid visa mitt nylle här i bloggen så ni får se hur jag ser ut! Den jag lade upp här om dagen var en mindre snygg bild på mig(nyvaken som sagt), så ni inte skulle ha fööör höga förväntingar på mitt utseende. Lr nått. Jaja, nu ska jag dricka en makalöst god Latté som jag gör själv! Jag är grym på latté, om ni ville anteckna alltså...



här är en liten försmak föresten... på mig alltså =) jag är handsome ei?
tycker inte om att man redigerar bilder, men här hade min mamma gjort ett konstverk tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0