Johnny Depp in my bedroom right now!!!

Yes. Klockan är lite över två denna tisdag-till-onsdag natt och min kära vän Johnny Depp är med mig. I min VLCplayer alltså. I filmen Public Enemies. . . Han ska nu sjunga en vaggvisa för mig så jag kan vakna pigg och sugen på livet imorgon! och inte såva till 13.00... jag måste vända tillbaka dygnet. För jag har gjort en plan. På fredag kanske tillockmed torsdag ska jag till skolan. Well, we will see about that. Fredagen är garanterad dock. Jag har skrivit en mycket genialisk plan för min närmaste framtid, så jag ska kunna ta mig ur detta vansinnesdeppdamp. More about that 2morro. Jhonny is calling my name, so I better go!!

Ha en underbar natts-sömn !!! i know i won't get any of that so....

Jhonny right now :
 visst ser han trött ut? önskar att jag var det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0