klockan är halv 3 på natten-är meningen att jag ska stiga upp om 3 timmar!

Av någon idiotiska anledning kan jag inte sova! jag har legat och vridit mig i ca 2 timmar nu, utan att J.B (Jhon Blund) har kommit en end gång!? Såna här tillfällen väljer jag att tro att det är meningen, men jag kan ändå inte undgå att undra! Jag som hade planerat att pallra min vackra bak till skolan imn, så jag kan få träffa mina underbar vänner och arbetskollegor(s.kl lärare). Men det känns som om min chans att visa mig från min absolut bästa sida sjunker om jag endast fått ca 2-3 timmars sömn inatt. Så jag flyttade fram väckningen till 9 (för att kunna vända tillbaka dygnet) ist för halv 6. För jag tänker INTE åka till skolan och gå runt som en zoombie. Det har jag redan gjort de senaste veckorna så det räcker känner jag.

Suck. What's wrong whit me? Är detta mitt undermedvetna som förösker rädda mig från någon hemsk händelse som kan komma att hända imn omjag åker till skolan? Är det meningen att jag ska stanna hemma imorgon(idag igentligen)??? Det återstår att se antar jag.

 Anywho... det första jag gjorde när jag hade bestämt mig för att sluta ligga och vrida mig var att sätta på datorn, för jag vet att datorns ljus har en dendens att trötta ut ögonen, så satte jag på spotify och satte på lite stämningsfull Martini Lounge och dessutom printcsreenade jag den makalöst konstiga siutationen. Here U go:



OKej det syns inte så bra men who gives a fuck anyway? Värt att nämna är dock att Martini Lounge är mycket härlig musik att lyssna på! Sök på spotten :D Bara ett litet tips...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0