någonsin fått en ångestattack?

Har du någonsin fått en ångestattack p.g.a prestationsångste eller kanska p.g.a något du inte vet själv? well mina vänner, jag har i alla fall. Det är hemskt. jag har inte varit i skolan på hela veckan(ja jag är medveten om att det bara är tisdag!) för att jag har ångest. över vad vet jag inte riktigt. Men jag vet att jag mår lite dåligt över att jag har en konstig känsla i min kropp, i min hjärna som trycker och gnager. En känsla av att det är något som fattas. Jag har ingen ork till att prestera i skolan just nu. En vanlig släng av skoltrötthet säger du! men jag kan tala om att det är mer än så för min del! Det känns som om jag har en 30årskris fast jag bara är 17!?!?!? helt jävla cp. Det känns som om jag måste komma på mina mål här i livet, för jag vet inte vad det är jag vill! Fast en del saker vet jag att jag vill men dem kan jag inte göra förän jag har fyllt fucking 18!!! Så livet börjar inte förns efter 18 eller? det är så jävla frustrerande! Jag har massa skolgöra jag måste göra..blä. Men jag kom just på några mål jag ska sätta upp, som kommer lätta upp min tillvara lite kanske! Om man inte testar kan man ju inteveta so let's give it a try!

Mål  vecka 51
1. Lämna in halfärdiga uppsatser. Senast fredag.

2. Få IG på historiaprovet på fredag.

3. Åka till skolan och inte göra något vettigt förutom att prata och skratta med mina vänner.

4. Stanna hemma.

Okej jag vet att 3:an och 4:an kanske krockar lite i varandra, men det löser sig nog. Jag känner i alla fall att jag med säkerhet kan klara av mer än 50% av mina mål inom en vecka! DET KÄNNS REDAN MYCKET BÄTTRE! Gudars skymning, va taggad på livet jag blev helt plötlsligt!

Btw... jag lovade att lägga upp en mer smaklig/ärlig bild på mig själv. fast jag vet inte om jag vill....
nej. jag tänker inte göra ngt jag inte vill! Jag är en rebell och jag gör bara det jag vill!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0