oooh! framtiden ser ljus ut!

Jag är glad nu! Den har dagen blev/är fantastisk! Jag har tagit tag i mig själv! Jag har städat, badat, pluggat, och planerat inför framtiden! Här kommer mina planer framöver:


  1. Nu: Laga amerikanska pannkakor med bacon. Till det; rödlök, creme fraich och sirap. DREGGEL!
  2. Efter det; kolla på Two and a half man och Vänner
  3. Imorgon: Åka till skolan!! :D Första lektionen - AVSLAPPNING!!!!! SÅ jävla chill och underbart, jag älskar mitt liv. +träffa mina underbara och framgångsrika vänner :D
  4. Fredag: Skola. Ut och äta på resturang med Mamma(Underbara människa) och sedan hänga med dem coolaste och mest underhållande människorna i hela Uppsala. No names(de föredrar att vara anonyma - thats how cool they are)
  5. Lördag. Vakna upp - VAR? det återstår att se...
  6. Söndag: Vara totalt tillfredställd med mitt liv.
  7. Måndag:Be fucking awsome in school. jag vet att de har saknat mig... !
  8. Tisdag: Åka till Norrland till ett underbart ställe där jag kommer umgås med någon jag Älskar, äta gooood mat och älska mitt liv.
  9. Ons:I'm still in Norrland and I will problably be working and making ALOT of MONEY  !!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0