Big lights will inspire you!

Idag får jag, lilla jäntan i urskogen besök från storstaden! Ska bli mycket spännande.. Snart ska jag rulla ut röda mattan och putsa silvret! eller.. egentligen kanske jag bara ska ta ner adventsljusstaken och bädda sängen.. vad vi hittar på vet man inte riktigt, det fanns planer på att åka pulka i alla backar och dalar, men nu är det så fruktansvärt kallt så jag vet inte riktigt om det blir så. Men annars bunkrar vi upp med godis, chirre, dirre och lärre, kanske en och annan kladdkaka och slänger oss ner i soffan och reser oss inte på hela dagen! PERFA! ett lungt och bra liv!

Förresten, om du tror att DU ska få planera din födelsedag bloggare 2 så har du fel... mycket fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0