det är min plikt att tycka synd om dig

På tal om ingenting, inatt drömde jag en mardröm. Det är så lustigt, för inatt kl halv 1 vaknade jag av att jag fick ett sms. Sms:et var från en minst anad person(kille för att vara exakt). Jag kollade bara på sms:et och sket fullständingt i att svara (varför skulle jag?) och somnade om. Så fort huvudet landat på kudden igen så drömde jag en mardröm om just denna pojkvakser. DET VAR HEMSKT! Jag vaknade upp helt svettig så fort jag i min dröm på något mycket konstigt sett insett - att det bara var en dröm! Men fyfan vilken hemsk känsla jag hade i hela min kropp! Den här killen i fråga är helt ... det finns inte ens ord att förklara men jag bara ställer mig frågan VARFÖR TROR HAN ATT JAG VILL VARA MED HONOM hahahahahhaahh ?! xD Och skicka ett sms halv 1 på natten och fråga om ''jag är hemma från pappa min?'' hahahahhhahhahhahah vem skriver så? en 40-åring kanske... han lever verkligen inte upp till sin(önskade)shteekar-stämpel. tyvär. btw har han fortfarande inte bjudit mig och mina vänner på ''ost och vin-kväll''(som han lovade i somras.) Haha! Det är dags att han slutar föröska nu...

Men kom ihåg detta! Det är din och såväl min plikt att tycka synd om patetiska personer.




Kommentarer
Postat av: Amanda Jenssen

hahahhahahahahah! han är för rolig! fan, du får sluta hångla med honom, annars kommer han ju alltid tro att han kan få nåt (vilket är helt fel!!!!) vilken jävla tönt! tänker inte förlåta honom förrän jag får ost och kex!!!



BTW! så äter jag mörk choklad med pistache nötter och är sugen på KAFFE!!! (:O) se vad kylan gör med mig!

2010-01-06 @ 12:51:26
Postat av: Anonym

hmpf! du uttrycker dig som om det är jag som hånglar med honom. det är ju han som hånglar med mig! Du vet ju själv hur han håller på! Så fort han ser mig trycker han sin kölmage och sina chipstuttar mot mig och säger att jag är så störig och aldrig hör av mig.... eeh ja!? han kanske borde ta det som en vink...??

2010-01-06 @ 21:29:55
Postat av: Amanda

Han våldhånglar ju inte direkt, ni måste ju vara två om det! ddaaaaah

2010-01-06 @ 23:17:53
Postat av: Anonym

vad vet du om det....? jag är för snäll helt enkelt. Mitt nyårslöfte får bli att jag måste bli mer ragata!

2010-01-08 @ 09:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0