En excellent dag

Idag har jag haft en fantastisk dag!

Jag vaknade, stressade som en liten indian på flykt, gick till bussen, sov på bussen, vaknade, gick av, gick till skolan, gick till franskan. Bara tanken på en franskalektion får mig att vilja spy. Med blaffan i halsen kom jag in i klassrummet och sätter mig. En stund senare kommer min trogne kamrat/buddy/vapendragare/assistent/undersåte herr Gson. Båda ser lika positivt på dagens lektion och dör litegranna. MEN! Sen händer det någonting! Lektionen börjar och vi är så jävla grymma, vi har rätt på allt, allt går lekande lätt och dessutom har vi roligt. Det kändes som att vi hdae varit best friends forever så att säga. Så är inte fallet, men dagen fortsatte i samma anda och blev grymt bra!

Tack mig själv för att jag gjorde den här dagen till en bra dag.
Tack bloggare 2 för fina morgon-sms.
Tack mobilen för att du finns. 



Det här är ingen modeblogg men dom här skorna ska jag köpa nu. Beställer dirr! Fyfarao så snygga! Awsome! 199 kr, H&M. Köp röda om ni ska köpa, för dom svarta är mina! Mina! Ja just, MINA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0