En önskan om ett liv

Jag har under de senaste dagarna fått lära mig (eller händelser som har hänt runt om kring mig har lärt mig) att om du vill ha ett liv så får du sluta bry dig så jävla mycket! Ditt liv handlar om dig, dig och bara dig. Ingen annan! Försöker någon ta din plats, putta bort den envisa åsnan och ta den själv! Gör det som faller dig in och skit i vad andra tycker om det!

Självklart är detta en balansgång, klarar du att göra allt detta utan att såra någon annan så har du ett ytterst bra liv, grattis! Har även fått lära mig att du bara lever en gång, så missa förfan ingenting. Verkligen ingenting. Fast alla strävar inte efter samma liv, så jag försöker inte få dig som trivs hemma i tv-soffan att supa dig redlös och få minnesluckor, sitt hemma om du trivs. Men du där ute som klagar på livet och strävar efter äventyr, ta alla chanser du får.   

Och bloggare nummer 2, sluta vara i Norrland och kom hem nu! Så vi kan bilda ett gitarrband. Kan inte vänta med att få visa upp mina kunskaper!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0