halva inne

igår fick jag reda på otroligt makalösa nyheter! men tydigen så vill inte lyckan gå själv, och tar därför med sig sin fiende olyckan. ja fick höra en förödande nyhet också... usch. Så det går lite tungt idag, men jag kämpar på!

Jag måste även påminna om en viktig sak! JAG FYLLER 18 IMN!!! kul! Kul att jag kommer hem kvart i 7 och måste sova typ runt 9 haha! Men firandet ska fortsätta under hela helgen så det är luunch.

Jaja, jag har textkommunikation i 3 timmar denna onsdagsmorgon, vilket innebär att jag har datorn framför mig de där 3 timmarna. Vilket lockar mig till att fördriva tiden med att blovgga om mitt fantastiska liv, MEN nu ska jag vara framgångsrik, och det är man genom att göra det man ska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0