hummer är överskattat!

Något som man absolut ska göra när man vill skaffa sig ett liv är att testa någon man inte testat förut! Det kan snabbt leda till äventyr! Som nyss tex, så tvingade min pappa mig att äta en halv hummer! Jag har aldrig ätit hummer förut och av någon anledning så hade jag mycket stora förväntingar på att hummer skulla smaka utsökt, eftersom hummer har ett rykte om att vara så dyrt, lyxigt och utsökt. Jag kan informera om att hummer smakar typ som en räka med väldigt lite smak!!! Knappt det! Skaldjur som skaldjur skulle jag säga, allt smakar lika dant, fast krabba är mindre gott!!

okej jag måste nog ta tillbaka det där om att alla skaldjur smakar lika, det är ju inte sant nån stans! Räkor är svikgott och likaså kräftor som legat i dilllag! Krabba är som sagt mindra gott... Men en sak är då säker; Hummer är överskattat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0