Livin' the dream!

Jag älskar livet när jag känner att jag lever. När jag står med tårna i sanden på nån strand i någon varmt land, när jag åker skidkor i en nypistad backe med en skinande sol, när jag pussar någon jag tycker om för första gången, när jag pratar är och pratar med folk jag tycker om och som tar fram det bästa i mig, när jag har gjort någonting riktigt bra, när jag sitter med mina vänner i solnedgången en sommarkväll och känner att ikväll kan vad som helst hända och självklart massa, massa annat!

Så nu tänker jag leva mitt liv och försöka känna att jag lever så mycket! Göra sånt som jag vill, för min skull. Inte för någon annans skull. Alla andra är viktiga men i mina ögon är jag alltid viktigast. Nu jävlar kör vi hörrni!




Här har jag en hållning som en potatissäck, men hey! Jag lever!

Kommentarer
Postat av: JESS/

fin bild =)

2010-01-20 @ 20:27:22
URL: http://meyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0