magiska dagar varje dag

Hej hej hallå! Blogger no 2 in in the place baby! Jag vill ursäkta för min dåliga involvering i bloggen på senaste tiden! Jag antar att jag har haft ett liv...

Nu ska jag berätta om ett problem jag har.

Jag har så långa naglar så jag kan inte skriva skolarbeten på datorn. Det tar även mycket lång tid att skriva just DETTA eftersom jag noga måste pricka rätt tangent med naglarna och samtidigt försöka att få dem att INTE glida iväg och trycka ner 3 andra tangenter samtidigt... det blir mycket sudda kan jag lova. Så nu vet ni! Jag betalar priset för att känna mig vacker, det är s-å-å värt det !

MEN NU ska jag även berätta om något häpnansväckande! Jag  har börjat förvandla mina dagar till magiska underbara dagar genom att bara t-ä-n-k-a! För det är i våra tankar vi skapar våran uppfattning om världen eller hur? Just det. Så DU borde också börja anstränga dig och noga välja dina tankar. Låt inga negativiteter komma och hälsa på i din hjärnbalk. Positiviteten ska flöda och framför allt kreativiteten! ---> Idag när jag klev ur bussen så kollad jag mig omkring och då föreställde jag mig att alla på gatan började klappa händerna och hurra för mig. För att jag är så underbra. Då började jag le, och jag tillockmed skrattade till lite för mig själv. Sedan gick jag leende till nästa buss som jag skulle hoppa på. och jag satt leende på den resterande bussresan. Folk som såg mig måste ha undrat ''undrar varför hon ser så nöjd ut? Hon ser ut att vara en härlig person''

Testa NU att välja dina tankar. GÖr vardagen till något kul. Helt plötligt kommer ditt liv bli mer kul. enkel ekvation.

bild jag tog i ettan...
tråkigt kan bli kul när du trollar med dina tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0