planerARN, that's moi! + NEDRÄKNING!

Jag fyller 18 år om 23 dagar!!! Nedräkningen har börjat! Det är mycket som ska planeras! b.l.a hur min makalösa speciella dag ska firas, vad som ska ätas, vilka som ska få äran att fira mig, skriva önskelista, köpa fördelsedagspresent till mig själv, skriva ett tacktal, tvätta mattorna and so on... Det är så mycket som ska planeras! Jag kanske blit tvungen att betala någon för att göra jobbet åt mig för seriöst jag vet inte om jag klarar presseeeen!!!!!!!!!! haha luurad, jag älkar att pleanera! Planera är mitt andranamn - jag har redan börjat planera allt och SHIT vilken njutning jag upplever. Men jag får föröska att inte nå klimax allt för tidigt. Får försöka spara litte adrenalin och så till själva dagen. kan bli vårt. Men försöka duger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0