Snart händer det!

Jag kan inte riktigt bestämma mig om livet suger eller om det faktiskt är ganska frickin' bra just nu! Jag bestämmer att det är bra, NU!

- Jag går i skolan, pluggar som ett as vissa dagar, bryr mig inte alls vissa dagar. Ibland är det mycket stressande och ibland är det bara skönt att vara duktig eller så är det OERHÖRT skönt att inte göra något alls och skita i alla måsten.
- Framtiden ser ljus ut! Jag ska ha praktik om två veckor i 4 veckor framöver. Massa nya kontakter, UNDERBART!
- Det är fint att vara blek!
- Framtiden ser ljus ut (igen!) min partner in crime fyller år i morgon och bjuder på festligheter. Nästa vecka fyller en annan liten fin tjej år och det blir in i dimman! Kan bli mycket kul!
- Det är snöstorm, LOVE IT! Har jag tur kommer inte bussarna fram imorron och jag blir hemma från skolan, superskönt, och får dessutom tid att plugga massor till mitt geografiprov.
- Har haft en jättebra dag, mysig fika med mysiga vänner och lite mysig shopping. Inga pengar kvar? Jag hänvisar till http://thesecret.tv/. Pengarna kommer komma till dig!
- Jag har för nuvarande ingen liten boy som förgyller min tillvaro. Men, jag är inte ledsen! Mer mig-tid!

Allt det här kan lätt omvandlas till dåliga saker, jag väljer att göra dom bra! Bra va?
Så, hur har eran dag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0