Well aren't you glad

Nu kommer jag gå lite utanför vårat tema här på bloggen, men det får ni fan ta. Den här dagen är vigd till att studera. Jag ska;

1. Skriva på min hälsouppsats om Självkänsla, Självförtroende och liknande saker. Åtminstone fundera lite över upplägget och skriva lite. Gertrud! Ja, just du bloggare nummer två! Jag skulle vilja ha lite hjälp! Kan du skriva några negativa samt positiva egenskaper jag har och maila dem till mig eller så? Mycket viktigt! Sen undrar jag om du har med dig din avslappningsskiva där uppe i dom jämtländska skogarna? Tack på förhand!

2. Läsa min bok till filosofin som heter Världens mått och är oändligt tråkigt.

3. (Inget som tillhör studierna men..) FÖRSÖKA ATT INTE FRYSA BALLARNA AV MIG, DET ÄR FÖRFAAAN -30 GRADER HÄR! OMÄNSKLIGT!





Det här är jag, just nu, när jag sitter inomhus i min soffa.


Kommentarer
Postat av: Ciiz

hahah snygg bild :D

2010-01-13 @ 19:21:24
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0